Ska jag sluta?

Mina besökare sjunker ju och med det min blogg lust. Men anledningen till att jag inte har bloggat nu är för att i onsdags så somnade jag skit tidigt när mamma satt och förhörde mig till biologiprovet. Och igår var jag hemma sjuk eftersom jag mådde illa och hade så sjukt ont i armen.

Men nu är jag tillbaka, men jag har börjat fundera på om jag ska sluta blogg helt. Visst är det kul att blogga ibland men ibland blir man ju bara skit trött och man pallar inte.
Så tycker ni att jag ska fortsätta blogga eller sluta och kanske börja igen om några månader?

Men det är galaxen ikväll och jag ska dit med några kompisar, så kommer kanske inte blogga ikväll. Men hare gött! ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

SLUTA INTE! :O

2009-11-14 @ 14:39:36
URL: http://onlyuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback