godnatt

Hela träningen var jag målis. Gick sådär, men det var faktiskt länge sedan jag var det sist ;). Dom sa i alla fall att jag skulle få tränas upp till målis ifall Stina skulle vara sjuk (hon är våran målis) eftersom vi inte har någon annan in hoppare.

Imorgon är det måndag igen. Veckorna går så himla fort! Känns som om det typ var i fredags som det var galaxen. Men egentligen så var det flera veckor sedan. Galaxen ska vara öppet på fredag, jag ska nog gå, hehe.. vet om fjortis stämpeln, men va fan, vem pallar bry sig?



Ställ frågor på min frågestund!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du och dina jävla tjejer är ett par riktiga wannabes ! jag är så trötta på att se er vid galaxen i korta shorts och sönder sminkade, ni brukar inte ha så ivanliga ifall ellerhur?

usch säger jag bara !

2009-10-23 @ 17:13:05
Postat av: Vicky

Till kommentaren ovanför:

Anledningen till att jag skriver svaret till din kommentar här är först för att du inte sa vem du var och två för att jag tänker inte ödsla ett inlägg till dig!



Men jag vill bara säga till dig att du kan gå och ta dig! först så gick vi verkligen inte dit så som du beskriver oss, nästan alla mina kompisar hade långa svarta strumpbyxor eller jeans, och några fjortisar var vi verkligen inte!

Och jag vet faktiskt anledningen till varför du skrev den där kommentaren även fast du har noll koll och du var säkert inte ens där, men det är för att du har svårt med personer som har kompisar, som har kul, och som inte bryr sig om vad andra tycker!

Att vi var något fjortis gäng är verkligen inte sant!

2009-10-23 @ 17:29:56
URL: http://vickybergman.blogg.se/
Postat av: amanda

haha patetiska människa säger jag bara.

Du vågar inte ens stå för vem du är, eller hur?

Är det jobbigt att våga stå försig själv, hmm, verkar så. Och som Vicky sa, alla vi hade nästan antingen jeans eller tjocka svarta strumpbyxor, så jag tror du har tagit helt fel personer om du kallar oss fjortisar ;)

2009-10-30 @ 11:26:35
Postat av: Anonym

a såklart att jag tar fel personer? :s

mina kompisar och jag såg ju, ellen, stina och alla andra tjejer med korta shorts och massa smink?

btw, jag kallade er aldrig FJORTISAR, jag kallade er WANNABE FJORTISAR.



HAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAAH, jag är inte patetisk, jag säger bara sanningen, ellerhur?

jag kallar er wannabes, för att de e sant !

2009-10-31 @ 13:50:04
Postat av: Vicky

Men lilla du! Om du såg oss där, måste väl du ha varit där? Eller kan du bara se genom väggar och skit? Och du kan till och med våra namn, vad fan e du? någon jävla stalker? Och dessutom, vad fan är det som du tycker är så jävla neggativt med att vara fjortis? och bara för att man har smink är man fjortis då? Din morsa är fjortis!

2009-10-31 @ 14:14:25
URL: http://vickybergman.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA, Jag fattar inte riktigt hur du kan vara trött på att se oss vi galaxen när vi har varit där EN gång iår?



Du är så patetiskt att du måste klampa ner andra och kalla dom Wannabe fjortis för att må bättre, SKAFFA HJÄLP MÄNNISKA.



HAHA, "för det är sant?"

Yeah sure, synd att du bara är ute efter bråk, WANNABE FJOTIS! ;)

2009-10-31 @ 14:38:46
Postat av: ELLENPELLEN

DU, kalla inte mej eller nån av mina kompisar wnb, eller fjortisar eller nåt. skriv vem du e så kan vi ju träffas o snacka om de ist????

2009-10-31 @ 17:11:12
URL: http://elllenpellen.blogg.se/
Postat av: Stina

Höhö, vart fan kom jag in i bilden...? + Vem e du töööönt!

2009-10-31 @ 17:23:34
URL: http://sooetbarn.blogg.se/
Postat av: E.J.A

Gud vad du har kollat på oss då, är du lebb eller?



HAHAHA.

2009-10-31 @ 19:33:07
Postat av: Stina

HAHA! Vi har en stackers! (: Höhö, vi ska maybe va stolta... :)<3

2009-10-31 @ 20:01:29
URL: http://sooetbarn.blogg.se/
Postat av: Stina

HAHAHA Btw, hur fan blir man "sönder sminkad"? Höhö, smink är inte farlllligt Loooser!

2009-11-01 @ 14:59:27
URL: http://sooetbarn.blogg.se/
Postat av: Mayo

HAHAHAHA ! Shieet asså ! Du är ju bara fööör sorglig, sitter här och kommenterar om oss bara för att du nt har nåt liv eller ? Du är fan sorglig människa, skaffa dig ett liv idiot. Du måste serisöt ha suttit och pluggat in våra namn eller ? Är det det du sitter och gör om kvällarna? Patetiska unge säger jag bara .



Haha, klockren Elin, Jennifer och Amanda ! :D

2009-11-03 @ 20:50:55
URL: http://llixomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback