Skoldagen

Nu är jag tillbaka från en lång dag i skolan! Jag har blivit ganska förkyld men får hoppas att det forsvinner om jag ska kunna gå till galaxen.
Skolan idag var helt OK. Hade ju mitt spanska prov som gick ganska åt h*lvete. Men men, man kan ju inte vara bra på allt ;). På matte lektionen fick jag flumm attack och alla verkade tycka att jag var helt knäpp, har ingen aning om varför (*HOST*)
Men eftersom jag hade med mig kameran till skolan så vart det lite bilder, och Ellen vart värsta papparatzin. Men eftersom jag inte vet vilka som vill vara med på bild här på min blogg så blir det en på mig :).

Påväg hem från skolan tog jag upp kameran och Sofia, Amanda och jag tog några snabba kort. Här kommer dom.
Jag och mina små solstrålar!

Mina gulliga små fotomodeller ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback