Pluggis.. Blää!

Borde plugga nu eftersom jag har läxa till imorgon och prov på onsdag. Men det är så himla tråkigt! Jag har jätte lättn för att lära mig i alla ämnen förutom spanska, och spanska glosor är vad jag har tills imorgon! Fattar ni hur tråkigt jag har? Har säkert läst dom tio gånger nu och kan dom fortfarande inte, håller på att få tuppjuck!(vad var det för ord?).

Här kommer i alla fall lite bilder som jag tog när jag kom hem från stinsen:

Hösten har verkligen kommit

Men åtminstånde finns det några blommor kvar

En "död" fågelhållk

Min sötnos Brownie, någon som är lite avis? =D

Vissa blommor lever länge..


Men nu måste jag fortsätta plugga,
Puss & Kram på er alla♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback