GLAD!

Vad jag gör nu är att jag kollar på Idol. Jag hejar på Tove, Eddie, Erik & Reza. Tycker alla deras röster är sköna att lyssna på, alla är väl bra, men lite utseendefixerad är man faktiskt.
Men eftersom Idol är ganska segt så kollade jag precis in här och såg vad ni hade kommenterat mitt inlägg, blev jätte glad! Det är ju inte så offta jag får kommentarer så blev dels glad därför men även för att nu vet jag vad jag kan skriva om för att få en intressant blogg. Jag kommer ta åt mig och börja skriva.

Fick även en fråga om jag kommer ha någon frågestund snart, och svaret är att jag gärna har det. Älskar att svara på frågor, så jag kanske kommer starta en frågestund innan veckan är slut :).

Kommentarer
Postat av: Leia

Brukar du följa idol? =)

2009-10-09 @ 22:16:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia

Nej, jag har missat det de flesta gångerna. Fast är det inget annat på tv ser jag det. Är ju lite underhållande trots allt. =)

2009-10-09 @ 22:37:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback