JAG ÄR TILLBAKA!

Nu är jag äntligen tillbaka här på bloggen!
Har ni saknat mig? Jag har i alla fall saknat er och bloggen! Jag har nämligen varit så duktig att jag inte har varit inne på blogg.se under hela veckan!.. eller en gång gjorde jag det...
Men skit i det nu! Jag kollade nyss på statestiken, såklart blir det de första man gör ;). Men såg i alla fall att ni nog har saknat mig! Statestiken hade knappt sjunkit alls trotts att jag sa att detta var dågen då jag kom tillbaka. Jag är glad att ni gilla och uppskattar min blogg!♥

Undert denna vecka har det i alla fall hänt ganska mycket. Glada, ledsna och lite mer vanliga saker! Ska jag börja med de ledsna sakerna? (men ingenting kommer i ordning)
- Min älsklings tjocktröja har tappat färgen!
- Min älskling Amanda har klippt av sig håret! (fast jag har inte sett det än, vem vet, det kanske är sjukt snyggt! Men jag älskar hon och hennes långa hår!)


Men de glada nyheterna då? Jo det är:
- Jag har hittat ett jätte snyggt halsband.
- Jag har äntligen hämtat ut mitt lägg
- Min älsklings tjock tröja har börjat få tillbaka sin färg!
- Jag har varit med Gustav♥


Och de lite mer vanliga sakerna:
- Jag har haft träning tre gånger! Söndags: 2 och en halv timme, måndags: 4 timmar, onsdag: 4 timmar. Själv tycker jag att jag var duktig! träningarna på måndag och onsdag började nämligen klockan 10 på morgonen!
- Min älskling Elin har färgat håret, så nu är hon brunett.
- Jag har målat franskmanekyrl på mina naglar.


Men detta är ju såklart inte allt som har hänt, men det är det ända jag orkar berätta. Några detaljer vart det ju inte, men jag hoppas ni överlever, för det är ju inte veckan som har gått som jag kommer fokusera på, det är ju vad som kommer att hända! Glöm igår, lev för idag, be för imorgon. Under veckan har jag hittat lite saker som ni komemr få ta del av senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback