Kallt?

Nu måste jag börja skynda, men är nästan klar. Min frukost idag vart lite cider från igår. Men asså jag fattar inte varför folk äter frukost på vardagar. Är inte det bara jätte onödigt för man är ändå hungrig till lunch(?).

Foundationen som jag köpte igår testade jag såklart idag. Och den var jätte bra! Rekomenderar den om det är någon som har svårt att hitta.

Just nu sitter jag i alla fall och lyssnar på NRJ, den enda braiga radiokanalen? Men dom har i alla fall besök av Kissie, hon ska typ hjälpa dom med lyssnar frågor.

Men här kommer i alla fall en liten outfit bild på mig.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Är det där din rosa kofta? :P

Om det är det så är bilden väldigt mycket redigerad! :D<333

haha :P

2009-10-06 @ 20:20:20
URL: http://onlyuus.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför skulle den vara det? kan inte bara en bild bli lite konstig? ^o)

2009-10-06 @ 22:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback