Sista inlägget!♥

Igår så sa jag ju ett kanske om en blogg pause, men har bestämt mig nu och jag kommer inte blogga igen för än om exakt en vecka! Så på fredag nästa vecka får ni nästa inlägg om det inte blir så att jag får panik och börjar blogga (som om det skulle hända).

Idag har jag i alla fall varit i stinsen där jag köpte en ny väska och present till sandra, hon har fyllt år :). Imorgon ska jag i alla fall träffa Johanna och några till, Johanna ska sedan sova hos mig ;). Får se vad vi hittar på.



Ha en underbar vecka tills vi ses igen!♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahahah, tur att du ska blogga om en vecka igen för annars hade den här kommentaren innehållit ett hot istället ;)<333

HAHA puss <3

2009-10-23 @ 17:37:06
URL: http://onlyuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback