Varför blogga?


Och detta är vad jag tänkte berätta om i detta inlägg, varför började jag egentligen blogga? Vad är det som är så kul med det?

Egentligen är väl bloggning en ganska konstig sak? Du skriver om vad du gör och tycker. Läste för några veckor sedan i en tidning som hade tagit upp detta. "Förr i tiden skrev man dagbok och den var jätte hemlig, nu skriver man blogg och vill att så många som möjligt ska läsa den".

Jag började i alla fall blogga för att min syrra hade bloggat en tid tidigare. Hon åkte till frankrike över ett sommarlov för att jobba och bloggade om vad som hände varje dag. Det var då som jag började tycka att blogga verkade kul.
Så jag skaffade mig en blogg, men skrev aldrig på den. Sedan skaffade jag en till och sedan en till. Det var min tredje blogg som jag började blogga på. Och när jag kollar in på den idag så skrattar jag. Fjortis språk var vad jag skrev med.

Men varför jag började blogga vet jag inte riktigt. Jag hade ingen riktig tanke bakom det när jag började, tyckte bara att det verkade som en kul grej.
Nu älskar jag att blogga, det är som att vara fri. På din blogg får du göra precis som du vill, dina regler helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback