Vissa har det lätt..

Har tänkt på det.. vissa har det så himla lätt för allting! Dom ser bra ut, går aldrig upp i vikt, har pengar, bra på sporter och bra i skolan. Vissa har allt detta, jag är bara så himla avensjuk på alla dom! Det ända jag har lätt för är skolan, och hur kul är det? Visst, jag behöver typ aldrig anstränga mig, men ändå! Jag går upp i vikt för minsta lilla, jag bara hatar det!

Men nog om den fuskiga lilla värld vi lever i. Idag var det en vanlig skoldag. Hade massor med tråkiga ämnen men måndagar går fort. På idrotten skulle vi visa upp våran dans. Om jag hade fått ladda upp den hade jag, men alla ville inte vara med ;). Men nu ska jag geeka farmville, hehe.. Puss

Frågestund!
hehe vet att jag tjatar, men vill gärna ha lite frågor att svara på när den är över ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback