What f*ck?!

Var det någon mer än jag som märkte att det snöade imorse?  Men ska inte snön komma i slutet av november typ? Jag vart i alla fall förvånad och satte på mig min stora vinter jacka innan jag gick till skolan.
Vi hade musik som första lektion och vi håller på med datorerna, det är ungefär lika med fri data tid. Men eftersom dom tydligen har spärrat blogg.se så kunde man inte blogga..

Efter skolan så gick jag, Mayo och Ellen till stinsen. Men ingen av oss köpte något. Jag kollade på en t-shirt hos ginatricot men den fanns bara i förstora storlekar.


Jag vet att jag tjatar, men så många frågor har jag inte fått. Så ställ frågot till min frågestund här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du vara snäll o gå in o kolla på¨texterna jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni

2009-10-13 @ 19:04:30
URL: http://beloni.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback