Igår kväll

Efter det att Johanna åkt hem, föräldrarna åkt till släktingarna, brorsan åkt iväg med kompisar och syrran har kommit hem från jobbet så gjorde hon och jag lite mat. Det blev pasta med bacon framför tvn där vi kollade på Pirates of the Caribbean, Vid världens ände.
Ingen av oss hade sett den och tvåan var det länge sedan för båda, så vi hängde inte med så bra, men men.



Tidigare på dagen när jag hade håltimme så cyklade Jag, Amanda och Jennifer till coop där vi köpte godis. Jag vet inte i hur många inlägg jag har skrivit att jag har köpt godis, börjar kännas lite tjatigt. Jag kanske skulle vara rik och jag slutade köpa(?). Det här köpte jag i alla fall då:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback