Krossat glas

Har nu varit hemma ett tag, slutade skolan vid halv fyra. Cyklade då hem och kollade igen nya SE&HÖR lite gran och såg att scary movie 4 är på femman ikväll.

Nu sitter jag här och bloggar lite samtidigt som jag läser emellan åt. Måste läsa ut boken snart, det är min svenska lärare som gett mig och resten av alla tjejer i klassen en bok som vi ska läsa, tråkigt.



Skolfotot gick i alla fall helt okej, tror jag ser okej ut på klassfotot, men ser nog ut som om jag smakat citron på den ensamma.
Men när min mamma skulle plocka ur diskmaskinen för några minuter sedan så brakar mitten hyllan i vårat glasskåp, och såklart ska alla mina favorit glas stå där...


Kommentarer
Postat av: Melinda

Fin blogg, kolla gärna in på min och komentera ;)

2009-09-03 @ 21:07:37
URL: http://melindafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback