Naglar

Jag fullkomligt älskar naglar!

Och som alla vet så är långa naglar absolut finast!
Och något jag aldrig har forstått eller kommer förstå är att folk biter på naglarna! Jag har aldrig bitit på naglarna i hela mitt liv! När jag var lite och gick på dagis hade jag långa naglar. Min mamma tyckte såklart inte om det, en jag tyckte jag var stor då.. Alla har ju lite konstiga saker för sig som små.
Men för att komma till saken med vad jag ville säga med detta inlägg var:
Jag har målat mina naglar.

Vet att det ser fullkomligt för jävligt ut på bilden, men vad gör man, nagerlacket hade inte ens torkat.
Men det finns ju en liten regel vad det gäller nagel målning:
Runda naglar = heltäckande målning
Fyrkantiga naglar = Fransk manekyrl (eller hur det stavas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback