Very many pictures!♥

I tisdags och onsdags så var jag med klassen på bögdgård. Det var skit kul, men det luktade bara ganska illa när vi väl var vid djuren.


Utanför skolan, väntar på att alla ska bli klara :)♥


Efter en kort vila skulle man gå igen, var bara väldigt avensjuk på dessa personer som Mayo och Ellen som hade så lite packning ;)♥


Och gullungen Sofia hjälpte mig med min tunga packning :D♥


Sofia och jag låg då ganska ofta sist bland alla när vi skulle till stugan i hästhagen♥



Söt liten kossa! hihi huvudet ser bara ganska stort ut :)♥


Här bodde vi, bland alla hästar, fjärde fönstret från vänster, där bodde jag, Amanda, Elin, Jennifer & Gustav.


Vi fick även göra sopa som blev till kräm på stormkök! smakade inte så bra..♥


Sedan skulle vi plocka så många olika svampsorter som möjligt, min grupp hittade 41 och kom tvåa♥


Senare på kvällen vart det då grillade marshmallows :)♥


Sen körde vi lite charader :)♥


Adde, jag & Amanda har lite kul med kameran! :)♥



ONSDAG

Jag måste väl ändå vara bästa på att ta gris bilder (?) :P


Mayo och jag döpte denna söta häst till fjortisen :)♥


söta små kalvar fanns det också♥


Söta små kaniner fanns det även, men dom fick min inte nudda..♥


Denna söta häst var den ända som var sälskapssjuk :)♥


Några av hästarna i hagen där vi bodde :)♥




Många bilder blev det, hoppas ni blev nöjda för det tog tid ;)
Kanske lite för många bilder, men men.


(jag har inget smink på bilderna)










Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback