PluggeliPlugg!

Nu har jag äntligen pluggat klart fysik! Vet inte riktigt hur bra det sitter, men får se imorgon. Ska även ha spanska prov, eller det är mer ett test men dom flesta kallar det prov, det däremot kommer det inte gå bra på ;)

Efter skolan i alla fall gick jag hem och tog det lungt. Vid fem åkte jag till träningen och kollade på. Jag är lite förkyld och med min stukade fot så vare bättre att sitta bredvid och kolla på. Första gången jag gjorde det typ, och det hade varit sjukt tråkigt om jag inte hade haft med mig kameran. Men av någon anledning så ville inte min kamera ta skarpa bilder, så alla vart typ suddiga =(


Förlåt Amanda, men var bara tvungen ;) Run bitch, run! love yaah!

Jag måste faktiskt säga att jag tycker jag är bra på att fånga ögonblicken ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback