Rubrik..hmm?

Msn!

Gu vad jag älskar msn! Men asså tänk, om inte msn fanns, så skulle man behöva skicka mejl, och vem pallar det? Som tur är finns ju mobilen om msn inte vill fungera när man sitter vid datan. Men nog om en av mina favvo uppfiningar.

Nu så sitter jag då här vid min älskade lilla data och skriver här på min älskade lilla blogg :) Gu vad jag är glad! Har ingen aning om varför, men det är jag så varför klaga. Nu sitter jag i alla fall och chattar med Ellen på msn. Vi snackar om Galaxen som var igår. Hon gick ju, men inte jag. Jag följde bara med henne, Elin Si & Stina till kön.
Men i alla fall, hon säger att jag har missat något något riktigt kul! Så nästa gång det är så är jag där! Haha får skita i den stora stämpeln i pannan jag kommer få där det står fjortis! för kul kanske det faktiskt är ;)

Detta vart då ett alldeles för långt inlägg med tanke på att det handlar om precis ingenting. Men men. Här kommer i alla fall en lite bild som jag tog idag när jag hade tråkigt.



Puss och kram alla sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback