Sen uppdatering

Förlåt för att jag väl uppdaterar nu, men var väldigt trött när jag kom hem. Men nu är jag här och kan blogga ;)

Idag så var det då vanlig skol dag och vanlig måndag. På biologin fick vi dissikera en räka som var då mycket äckligare än bläckfisken! Men så mycket dissikering för mig vart det då inte eftersom Patricia och Gustav mosade den totalt!

Men jag har faktiskt en riktigt glad nyhet! Eller för er som läser bloggen spelar det nog ingen roll, men jag är i alla fall glad. Min syrra har tagit körkortet! :D Och jag var den första personen som blev skjutsad av henne när hon fick det!

Vi ses senare och då kanske jag kan ladda in lite bilder eftersom jag nu sitter vid mammas bärbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback