Nya grejer

Börjar nu få ångest eftersom det är skolfoto imorgon! Men jag vet ungefär vad jag ska ha på mig, och Mayo och jag kommer då se lika dana ut, eftersom båda har de kläderna och båda vill ha det. Så får se hur lika vi blir.
Idag var det i alla fall en vanlig skoldag, den ända riktigt roliga var att vi fick se de nya datorerna som skolan köpt in, riktigt snygga!


Och nu har även mina föräldrar kommit hem från finland. Jag har varit sugen på choklad hela dagen, och gissa vad dom kommer hem med till mig?

Just vad jag behövde(not)!, men det är i alla fall just vad jag ville ha! :D


Men jag lovade ju att jag skulle visa upp min rosa tröja som jag köpt:

Mayo och jag inne på ginatricot igår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjaa. allt bra me dig?

2009-09-02 @ 22:12:15
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback