Film på femman

Förlåt för att min uppdatering för dagen väl kommer nu.

Idag så va då Duvbo-cupen och vi vann inte en ända match! första:1-0, andra: 2-0, tredje: 1-1,  Vi var bättre i själva spelet, men målen varit inte många.
Vi kommer i alla fall komma till B-final som är imorgon. Får se hur det går då.

Nu sitter jag i alla fall och kollar på film på tv. Filmen heter Stockholm boogie och är jätte bra. Svensk film som ni kanske förstår (Jag brukar inte tycka om svenska filmer) och den handlar om några killar på ungefär tjugo år som har en fylle kväll.


P.S
bilder från matcherna kommer senare, kan inte ladda in dom nu eftersom dom är på mammas kamera.

Puss

Kommentarer
Postat av: Victoria

jätte fin blogg! har du gjort designen själv? Svara gärna på min blogg!

2009-09-06 @ 12:49:47
URL: http://victoriaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback