Är i Uppsala

Jag är nu hemma hos Elin Sigvardsson, ska sova här och har precis ätit hemmalagad middag. Vi lagade potatisgratäng som vi åt med något kött, haha det vart faktiskt ganska gott!
Elin bor ju i uppsala så det tar väldigt lång tid att ta sig hit, en timme ungefär, så imorgon när de ska åka på mellandagsrea så ska jag och Sofia åka hem eftersom vi båda har andra planer, jag ska träffa Amanda, jag har saknat mitt lilla Sunshine! Har inte träffat henne sedan lovet började så ska bli kul att se henne igen.

Eftersom att jag har tagit med mig kameran hit så kommer ni få många bilder att kolla på sedan, men har ingen överladdningssladd med mig så ni får se dem när jag kommer hem imorgon, om det blir som jag har tänkt mig så kommer jag vara hemma vid ett, jag hoppas verkligen att det blir så! Vill inte komma hem så himla sent ;)

Jag kan ju inte ladda in någon ny bild på Elin och resten av tjejerna som är här nu så det blir en gammal som ni redan har sett, men som sagt så kommer det komma nya imorgon. Jag och Stina i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback