Dagen

Skolan idag var helt okej, jag var på bra humö idag så allt var bra. Jag slutar ju tjugo i två på torsdagar så jag har bara haft fyra lektioner idag. Så när jag slutar har den andra halvan av klassen två timmar i köket framför sig. Gu! Jag längtar verkligen inte tills det blir vårtermin! Det betyder hemkunskap för mig! blä!

Efter skolan så gick i alla fall jag, Sofia Lantz, Mayo Greven och Elin Sigvardsson hem till mig. Vi satt och snacka lite och satt vid datorn. Vi satt och snacka lite om Gray's Anatomy, kommer ihåg nu hur sorgligt det var när George dog.

Jag håller nu på och kollar på det avsnittet och det är typ inte han, aja kan inte riktigt förklara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback