Dansuppvisning

Mitt lilla photoshops projekt gick åt helvete. Jag orkade inte med det så det sluta med ett rött kryss och kutan försvann. Mitt dåliga tålamod när något går dåligt för mig är extremt dåligt. Jag hatar att inte kunna eller att vara sämst, jag vill vara bäst lixom ;) haha, men vem vill inte.

Imorgon har jag föresten dansuppvisning. Jag är en aning orolig. Jag kan knappt dansen och det är en hel aula som kommer vara full med folk. Läskigt! Låten som vi ska dansa till är inte direkt den bästa heller, den kommer från filmen Men in black och är inte direkt den typ av låt jag brukar lyssna på.
Men in black song, kvaliten är inte så bra, men man hör ändå sången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback