Everything comes back, eventually

Det känns så sjukt när man hittar något som man tror man har tappat bort föralltid. Man har köpt sig en ny och glömt bort den gamla, den är det förgångna, och när man hittar den gamla så känns det verkligen som en chock! Det förlorade föremålet är tillbaka och vilket ska man använda nu? Det gamla eller det nya?

Jag tappade bort mitt legg för säkert ett halvår snart. På sommarlovet var det och jag har inte haft ett legg sedan dess. Jag har tänkt att jag ska gå och skaffa ett nytt, men det är ju så, när du har köpt ett nytt så hittar du det gamla. Så jag ar inte köpt ett nytt bara utav den anledningen, everyting you lose, comes back to you.
Det är denna bild på legget, är det bara jag som tycker att jag ser en aning fjortis-aktig ut? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback