GOD JUL!

Nu är det exakt en vecka kvar till nyår, jag ge alltid massvis med nyårslöften och jag har faktiskt lyckats hålla
hela bunten förutom ett, att kunna gå ner i split, haha. Jag älskar nyår, just det att man lägger det gamla året bakom sig och ser framåt. Om du lever i nuet så finner du den lycka som du annars skulle ha missat. Det är de små sakerna som man inte lägger märke till som gör livet så bra.
Jag ska nu i alla fall gå och ta bort sminket och borsta tänderna, tror att jag är den sista som är vaken i huset, så måste vara tyst ;)

Jag önskar er alla en underbar julafton och hoppas att ni får det ni har önskat er. 
Uppdateringen på julafton kommer nog inte vara så bra, om det ens blir någon. Men vem är inne på datorn på julafton? Då kollar man ju på Kalle Anka ;) haha, tradition.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback