Har sålt lite kakor

Jennifer skulle inte sälja några kakor med så underbart gullig som hon är så följde hon med mig och höll mig sällskap, den gullungen! Tack så mycket för ditt sällskap!
Men att bära kartongen med alla kakorna var tungt! Mina fingrar och armar skakar hela tiden nu, jag kan inte hålla i någonting utan att armen bara faller! Det är lite läskigt.
Jag har i alla fall sålt sex stycken kakburkar idag så nu har jag bara sju stycken kvar att sälja. Men det tänker jag göra imorgon för mina armar orkar inte mer idag ;)

Men nu ska jag gå ut i köket och leta upp lite marabou choklad. Mmm Marabou ;)


Kommentarer
Postat av: jennifer

haha varseee goood :) <333

2010-12-19 @ 21:27:08
URL: http://essj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback