Julgodis!

Julen och sommaren måste ändå vara de tidpunkter på året då man äter absolut mest onyttigheter. Julgodiset på vintern och glassen på sommaren. 
Jag sitter nu i alla fall och äter på lite julgodis, mina favoriter!
Majspuffar med choklad!
Vi gjorde tre olika smaker i år, vit choklad, vanlig och mörk. Vi har bara de med mörk kvar.. :/
Men de är goda i alla fall! Om ni aldrig har testat detta så tycker jag verkligen att det är dags! Så himla lätt att göra också! Bara att smälta choklad, blanda i majspuffarna, dutta ut på en plåt och ställ ut det i kylan. Klart!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv; haha asså jag har redan färgat det sen det vart gult.. ska inte färga igen :)<33

2010-12-28 @ 18:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback