Lite tidsfördriv

Det blir så att ag drar till Elin ikväll. Jag tänker nog inte sova där, drar hem efter ett tag bara. Jag tycker att det är såjävla jobbigt att sova borta, eller alltså själva dagen efter är det. Hela dagen bara försvinner tycker jag.

Jag läste precis på Kan Dees blogg och jag önskar verkligen att jag kunde teckna som henne! Ett mål i livet kanske för mig, haha. Men förstå hur coolt det skulle vara! Jag har aldrig riktigt testat på att teckna på det sättet som hon tecknar på, men vill verkligen testa på det.

Men nu ska jag testa på att teckna lite akvariell, haha det var galet länge sedan så det kommer säkert bli förjävligt, men det är kul att testa tycker jag. just det hur det börjar från ingenting och blir något.
Jag verkligen älskar att teckna och fota. Jag tycker det är jätte härligt!


En utav Kan Dees pågående teckningar. Länken går till hennes kategori: Lär dig teckna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback