Mina betyg för denhär terminen (lite långt inlägg)

Jag känner ett sådant sug efter att gå ut och fota och ta massvis med bilder! Men jag vill att det ska vara sol ute, att träden ska vara vita och att jag ska ha en nikon systemkamera! Give it to me baby! Aha Aha ;)

Skolan var som vanligt idag men vi fick veta i några ämnen vad vi kommer få för betyg, det var glada nyheter för hela bunten (kan man säga... typ...). I spanska så fick jag VG- (thank you God!) vilket jag är väldigt glad över, varför detta minus är, är för att jag fick bara G på hörförståelse testen vi har haft.
Vi fick tillbaka två av våra spanska prov också, VG på båda! *svävar på moln* hihi :D

I musik fick jag VG (thank you God for that too ;) ) vilket jag tycker att jag förtjänade och han sa att min starka sida i musiken var mitt spelande. Hihi så glad och förvånad jag blev när han sa det haha.

I matte så fick jag G men han trodde att jag lätt skulle kunna höja mig nästa termin och han tyckte att jag borde få ett VG nu eftersom han vet att jag kan men att jag hade fått för dåligt på ett prov så han kunde inte höja.

Men jag är nöjd! Och nu har ni fått veta hur det går för mig i skolan, interesting?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback