Nu har jag varit en riktig liten pluggis

Jag kan typ allt nu! Fy fan vad härligt! Eller jag tror att jag tror att jag kan allt, imorgon när man väl är där kommer jag säkert få hjärn släpp och inte kunna ett skit, men får hoppas att det inte händer.

Jag undrar hur lång tid jag egentilgen har spenderat här nu, alltså jag pluggar ju på hemsidan glosor.eu och där med, undra hur många timmar jag har suttit och hållit på vid den hemsidan.
Nackdelen med det är bara att om man har skrivit in fel i början så blir det ju att man lär sig fel sen. Så nu hoppas jag att allt är rätt även fast en del kändes lite mysko men ja ja, hittade ingenstans i boken om det så jag kan inte göra något åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback