Photoshop

Jag sitter nu och leker lite i photoshop. Det går inte så speiellt bra (eftersom jag är urusel på det!) men jag försöker. Jag vill verkligen kunna använda det och förstå det, men jag måste leta så himla mycket när jag ska använda det att jag väldigt lätt tröttar.
Nu håller jag på och testar att göra en header. Bara för att veta hur man gör liksom. Mitt offer som alla bilder är på blev en utav mina kompisar. Haha men jag tror det inte kommer bli något lyckat. Jag försökte tidigare idag med att ändra hårfärg, vilket gick sådär. Jag skulle bli tvungen att sudda jätte noggrant och det har jag inte tålamod för.
Jag lägger in en bild på hur det blev när jag är klar, vilket blir... om en evighet? nej jag vet inte, ska bara göra en väldigt enkel och lägga ihop tre bilder i en. Som ni hör är jag helt lost i detta program.

Denhär gjorde jag 2008. Då var jag helt okej, men allt jag kunde då har jag glömt bort nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback