Shrek och Hitta Nemo är två av mina favorit filmer

Jag har nu suttit och slagit in mitt enda packet. Jag borde antagligen känna mig stressad, men på något sätt så är jag inte det överhuvud taget. Jag är cool lugn!
Vad jag ska köpa till mina päron vet jag faktiskt inte riktigt. Jag menar, de vill ju ha något kärleksfullt och det har jag fixat så att dom ska få, men det känns så billigt... :/ 
Ikväll så ska jag hem till Sofia Lantz och kolla på Shrek. Haha både hon och jag är Shrek fantaster och älskar dessa filmen, så när hon sa att hon hade hyrt den senaste filmen (Jag tror inte att jag har sett den) så vart jag bara tvungen att planera in det för idag.
Imorgon så vill jag verkligen åka till väsjöbacken och åka skidor, men jag måste övertala någon som är bra på skidor att följa med mig, för jag vill ha ett fart fyllt första åk! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback