Tabbe med kameran

Det märks på statistiken att det inte är så många som är inne på datorn nu när det är jullov. 
Elin  har nu dragit hem och jag håller nu på och försöker fixa lite i hennes design, det går sådär. Men hon har tjatat på mig ganska länge nu om att jag ska hjälpa henne, så kände att det var dags att faktiskt ta tag i saken.

Våra vinterbilder floppade ganska totalt! Vi tog ett antal bilder medan vi höll på att skotta bort snön så att vi kunde komma fram, så när vi väl skulle börja fota lite mer på riktigt så var självklart batteriet slut!
Så jävla irriterad man blev ;) Så fick lov att springa in och hämta min digitalkamera, så bilderna har inte den kvalitet som det blivit annars, men de är helt okej.
Min digital kamera är ju bra, men bilderna blir ju inte alls av samma kvalitet som de skulle ha blivit med systemkameran. Så nu behöver man bara vänta på att systemkameran har laddat klart så att jag kan ladda över de bilderna ;)


Shit vilka läskiga ögon jag fick på den här bilden :O



Gullungen Elin höll på att tappa balansen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback