Jag önskar mig (nästan) bara teknologiska saker

Jag tycker att det är lite kul att fråga mina kompisar om vad de önskar sig i julklapp av sina föräldrar och jag har upptäckt att jag är typ den enda som önskar sig teknologiska saker, jag gör alltid det!
De önskar sig en tröja, lite nytt smink och kanske något smycke och sedan en massa pengar. Själv så är det endast teknik saker jag vill ha, hehe..

Ni ska absolut inte tro att jag är bortskämd nu när jag berättar detta, för jag har barnbidraget så jag får köpa allt själv för dessa pengar. Så de enda gånger då jag får något (som är värt någonting då ;) ) är när jag fyller år eller det är jul.

I år så önskar jag mig en systemkamera (en nikon)


Förra julen så fick jag min mobil, en sony ericsson som heter Aino (i början hade jag hur mycket problem med den som helst och jag fick lägga in den på lagning hela tiden, men nu fungerar den riktigt bra!)


Julen 2008 så fick jag ett wii med två kontroller, två stycken "boxnings kontroller" (som jag kallar dem, hehe), en guitar hero gitarr till wii och en balance board.

Och jag tror att det var 2008 när jag fyllde år som jag fick min nuvarande stationära dator och en skärm till.


När jag sedan fyller år (nu på våren) tror jag att jag ska önska mig en Ipad, fast jag har ingen aning om hur mycket dom kostar, annars så blir det en laptop jag vill ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback