JULLOV!

Lite sent för första inlägg, men bättre sent än aldrig! ;)
Idag så hade vi julavslutning och jag slutade kvart över elva, mycket härligt!
Skoldagen var ungefär en timme, jag började klockan tio. En timme av denna tid spenderades i skolans aula där det var uppträdanden. Det började som en riktig pina, de som skulle sjunga sjöng riktigt falskt och hemskt.

Men på slutet vart det riktigt bra! En tjej från nian hade med sig gitarr och sjöng egen låt och spelade, sedan hade våran träslöjds lärare ett litet nummer. Han var eldslukare, typ. Han lekte med eld och slukade den och sprutade ut värsta lågan med eld genom att hälla sprit i munnen och seden blåsa (?) ut det på elden, man kände värmen i hela lokalen!

Jag han tyvärr inte ta någon bild, men det är såhär jag menar att han gjorde bland annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback