I feel like a ninja in my black underwear! (underställ)

Undra om det finns några fler som har jullov och är vakna nu? ;)
Känns lite hemskt att starta mitt jullov med en tidig morgon, men jag har längtat så till att få åka snowboard så det gör ingenting för mig. Jag är på topp humör just nu! :D

Klockan tio ungefär så går mitt tåg, på Sollentuna ska jag träffa Sofia (Kommer bli lite pinsamt att gå runt med en stor snowboard på Sollentuna och sedan åka buss med den, kommer nog får lite konstiga blickar ;) haha) och därifrån ska vi sedan åka buss och om mitt tåg eller bussen kommer vara försenad så kommer jag bli skit sur! Jag hatar försenade bussar och tåg! Bland det värsta jag vet!

Det har snöat mycket inatt så jag hoppas att backen inte är så isig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback