Lite bilder från min jul 2010

Eftersom de har förbjudit mig för att lägga upp bilder på dem, så blir det endast bilder på mig och bilder där min släkt inte är med. Vilket är ganska få bilder eftersom de har varit mina små modeller hela helgen! ;)

Varje gång som vi firar jul hos min faster så spelar vi ett spel, insatsen är julklappar! ;)

Eftersom sakerna är inslagna så vet du inte vad som är i. Jag vann en tändare och en massage sak till huvudet.

Min faster hade gjort pepparkakor som för var och en av oss, den som var till en hade något med en att göra.

Eftersom jag älskar solsemestrar och tjatade ganska mycket om det ett tag, så fick jag självklart ett chater-flygplan ;)



Jag har blivit helt förälskad i mössan som jag fick låna där, så snart blir det jag som springer runt i affärer som en tok för att hitta en likadan, I LOVE IT!

Sen var det dags att åka hem, lite för sent för min smak, men bättre sent än aldrig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback