Gårdagen och dagens

Nu är jag tillbaka! Jag kom hem för ungefär en halvtimme sedan och höll på att  hungra ihjäl! Så var tvungen att springa till köket och hitta något ätbart. Nu har jag mat i magen och ett sockerbehov, förvånade? Tror inte det, jag vill alltid ha godis eller liknande, lite beroende kanske :/

Idag så vaknade jag som sagt upp hemma hos Elin Sigvardsson i Uppsala, vi låg åtta personer på två och en halv madrass (Den tredje madrassen gled över golvet och på morgonen så var den helt ensam utan att någon låg på den.). 
Vi gick upp vid tio och det tog en och en halv timme att komma från Elins hus till Amandas hus, jag hade bestämt sedan tidigare att jag skulle träffa Amanda, så jag fick lite bråttom så att hela dagen inte skulle försvinna innan jag ens hunnit hem till Amanda, men var hemma hos henne vid klockan ett-halv två skulle jag tro.

Amanda fotade en del med min kamera, så jag tror att jag nu har bild på varenda sak i Amandas rum ;)  

Och ett litet meddelande till de personer som är med på kommande bilder, ni är jätte gulliga, så klaga inte om ni ser någon bild som ni tycker att ni ser hemsk ut på för det gör ni inte!








Såhär förbereder mina vänner sig för en film ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback