Måste få någonting gjort nu!

Ja att skriva om storbritannien kan jag berätta har inte gått. Det enda jag har gjort är att jag har kopierat den text jag redan skrivit för att sedan klistra in det i ett dokument på min dator, så att jag slipper
skriva e det gamla world ;)
Men jag ska försöka skärpa mig, jag menar, jag måste ju göra det här någon gång och om jag skjuter upp det tills imorgon så kommer jag vara tvungen att göra två stycken då, och det skulle inte vara så nice. haha.

Haha dagen slutar alltid med att jag sitter i mjukiskläder, jag fryser alltid annars och sen så är det bara så himla mycket skönare! Mjukisbyxor och tjocktröjor är några utav de bästa påhitten i världshistorien!

Vet ni en sak, jag håller faktiskt på att bli riktigt nöjd med mitt hår nu! Det var ett tag sedan jag var det, men nu håller det på att bli riktigt sådär skönt, eller hur man ska beskriva det. Jag tycker liksom att det är snyggt hur jag än har det, men det är bara min åsikt.

Fast jag är fortfarande väldigt frästad att klippa av det, kanske till skulderbladen eller till nyckelbenet, och sedan jätte mycket olika längder. Skulle vara så jävla snyggt! Men
eftersom jag skulle vilja färga håret då också så ska jag inte göra det, men kanske i
sommar. Kort och blont? Snyggt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback