Vart lite långt inlägg...

Förlåt för att det inte vart något bloggande igår men behövde ju plugga till So provet. Hade provet idag och det gick helt okej, jag hoppas verkligen att det gick bra!
Skolan slutade tjugo i två idag, det gör den varje torsdag för mig och halva klassen. Andra halvan av klassen har hemkunskap till klockan tio i fyra! Efter jullovet kommer jag ha det och dom kommer sluta tidigt, jag längtar inte!

Efter skolan så gick jag, Elin sigvardsson, Mayo Greven och Sofia Lantz hem till mig. När vi var på väg hem till mig så såg vi hur vackert det var ute så vi fick lust att fota lite. Så vi gick hem till mig och lämna väskorna och gick sedan till min baksida och fotade lite för att sedan springa in och värma oss, det var riktigt kallt om händerna!
Nu har alla gått hem och jag är ensam kvar, haha men jag ska faktiskt läsa ur min engelska bok, den ska vara utläst imorgon ;)

Bilderna vi tog tog vi med Elins kamera så dom kommer när hon har laddat in dom på sin blogg.

Bild jag tog med min mobil när hennes kamera dog.

Sofia och Maria i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback