8 hours every night

Jag vet att man ska sova ungefär åtta timmar varje natt eller mer, jag är lite dålig på det men försöker bättra mig. Jag går upp ungefär halv sju varje vardag morgon vilken betyder att jag borde gå och lägga mig halv elva, men ja jag är lite dålig på det som sagt.

Idag har jag iaf läst hälften av alla sidor i boken så nu har jag bara hälften kvar + 36 stycken frågor med a, b, c. INTE rolig.

Biologi provet har jag tills på onsdag, sedan efter det har jag ett matte prov nästa tisdag, blä. Men något possetivt ska man alltid ha med efter det neggativa. Idag fick jag tillbaka min uppsats om franska revolutionen, jag fick MVG! :D Jag är fett stolt! Jag tror att jag kommer få MVG som betyg i So den här terminen, hoppas!
Fick även veta att jag kommer få VG-MVG i svenska den här terminen, det går bra för mig! :D
Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback