Black butterflies

Fan vad det går långsamt framåt! blä!
Nu kan jag alla länder och huvudstäder i europa. Men frågan är om jag kan dom imorgon. Får hoppas det så att jag kan gå vidare i mitt pluggande ;) Måste ju lära mig var man kan hitta olja och liknande saker också, hela provet är på europa så det är typ allt!
Nu håller jag i alla fall på och raderar låtar från mobilen, hade nästan två hundra låtar och var tvungen att bläddra hela tiden för att komma till de bra låtarna. Så nu ska dom dåliga bort så att jag kan sönderlyssna dom som blir kvar ;) haha.

Laddade även ner den här låten till mobilen nyss, kan inte riktigt bestämma mig om den är bra elr inte, men eftersom jag har börja tycka om Rihannas låtar så mycket på sistone så laddade jag ner den, vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback