Förändring

Igår när Elin Sigvarsson och jag satt och väntade på bussen för att åka hem fråhn dansen så började vi prata om förra vinter m.m. Vi umgicks inte lika mkt då, knappt alls och därför var det kul att höra vad hon gjorde. Men bara det att man har förändrats så mycket på bara ett år är ju helt sjukt!
För ett år sedan (alltså de gamla inläggen här på bloggen) så hade jag det vackraste håret jag har haft i hela mitt liv enligt mig, färgen var skit snygg och det var även frissyren♥... Men för att komma till saken. Min klädsel då var ju inte heller den snyggaste, nu tycker jag att den var ganska... tråkig. Ibland ngn dag kunde jag även helt plötsligt ha på mig värsta snygga outfiten, märkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback