Godnatt

Har suttit och lekt med designen i nästan tre timmar nu men kommer ingen vart, har hållit på med lite annat också men hur som hellst så ger jag upp för ikväll.
Höstlovets sista dag är imorgon och jag borde plugga sönder hela morgondagen men tror inte att det kommer hända tyvärr. Jag har biologi prov första veckan och har inte pluggat någonting förutom i skolan, får hoppas att jag lyckas ta mig samman och plugga.

Nu när jag bloggar lite smått igen så känns det så konstigt att jag slutade, jag menar, när jag slutade så slutade jag för att jag tyckte att det var tråkigt, men nu tycker jag faktiskt att det är ganska roligt. Detta kan ju även vara för att det var så länge sedan.



Btw. upptäckte precis att det var ungefär exakt ett år sedan jag slutade blogga efter att ha bloggat regelbundet flera gånger per dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback