Gott och blandat

Sitter nu och bara klickar mig runt lite på facebook. Ska snart kolla om det kanske går någon film ikväll eller om jag kanske träffar någon kompis, får se.
Min outfit idag har iaf varit detta. Svart linne från Ginatricot, Svarta leggins från Bikbok och gult linne från en marknad i Kroatien.
Jag älskar verkligen detta linne och tycker att det är jätte gulligt, två bebisar som bryter arm, den ena är en ängel och den andra är en djävul, jag vart kär så fort jag såg den.
Jag har dessutom börjat trivas jätte bra i mitt hår. Min lugg håller på att växa ut efter det att jag en kväll fick lite tråkigt och bara klippte av den, haha jag gillar spontana saker. Men nu håller den på att bli lång och mitt hår har blivit lite solblekt så missfärgningen som blev när jag färgade är nästan helt borta.
Jag tror att jag ska klippa mig snart, jag plattar aldrig håret, men jag fönar det, och det sliter en hel del. Så funderar på att kanske klippa bort en dm så att det blir helt fräscht. Men får se, har inte bestämt mig för någonting än, kanske blir om någon vecka är eller så då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback