Hemma igen

Jag kom hem för ett litet tag sedan, kanske tjugo minuter. Jag har iaf suttit på ett tåg i en halvtimme för att sedan byta tåg och sedan är jag hemma, detta tog fyrtio minuter ungefär, så det är skönt att vara hemma. Elin måste åka denna väg när hon är hos sin mamma och ska till skolan, fatta hur tidigt hon måste gå upp! Jag skulle aldrig orka.

När jag var där åkte vi iaf in till Uppsalas "stan", haha nej men för mig så är ordet "stan" Sthlm C. Men vi åkte iaf in till Uppsalas stan och kollade på lite kläder. Jag hittade en jätte snygg tröja som jag bara älskar! Men den kostade lite mycket så jag vet inte hur det kmmer bli med att köpa den, en julklapp kanske? haha. Vi var iaf där inna så länga att dom fick slänga ut oss eftersom dom stängde, första gången det händer för mig tror jag.

Sedan vad det dags för mig att åka hem så Elin följde mig till stationen.


Kommentarer
Postat av: Mayo

Åh fett fin tröja :D<33

2010-11-13 @ 23:50:52
URL: http://llixomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback