Matte provet gick.. sådär..

Kom precis hem, hade matte provet på sista lektionen. Jag är väldigt osäker på hur det gick, men något som jag stör mig något otroligt på är att det var en fråga på provet, och jag var inte riktigt säker på hur man skulle lösa den, jag hade två olika uträkningar som det skulle kunna vara, och så valde jag fel! Den jag inte använde mig av var rätt! Fy fan, sånt är bara skit störande!
Men vi besökte ju fria gymnasium i början av dagen. Där fick vi lyssna på en debatt och ställa frågor, debatten skulle föreställa Sverige demokraterna och något annat parti. Efter det fick vi göra en frågelek som är väldigt tråkig kan jag berätta och så fick vi även göra våra egna.. hm.. hur stavas detta? det får bli en bild istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback