Skriver uppsats

Jag håller nu på att skriva min musikuppsats och kommer därför vara frånvarande i kanske någon timme. Några säger att den ska vara klar imorgon och andra säger nästa vecka, så för att ta det säkra före det osäkra gör jag klart den ikväll.
Idag på dansen så skulle vi ju som sagt öva med kläderna på, det gick helt okej. Det är min första termin att gå på street dance och jag tror inte att jag kommer gå på det nästa termin, vill testa något nytt, kanske en ny dans, mer tjejig i så fall :D
Detta var då hur jag såg ut, de andra hade lånat sina pappors kläder men jag lånade av mamma så de satt lite bättre på mig, haha. Även om man skulle ha lite större eftersom det är street dance så föredrar jag detta :) Bilden är lite dålig då, men jag var värsta snygg som kostym nisse.. hm.. jag kanske ska bli assistent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback