Vinter land

Jag kan faktiskt inte säga att jag tycker illa om att det snöar. Jag tycker snö är jätte vackert och jag älskar att åka skidor samt lära mig åka snowboard. Haha ja jag är inte speciellt bra på det, håller fortfarande på att lära mig men jag kan ta mig ner för en skidbacke även fast det inte är så speciellt graciöst då ;). Min brorsa fick vara lite utav min lärare förra året på våran skidsemester med familjen, det gick bra och jag lärde mig svänga och så men allt är väl borta nu eftersom det gått så lång tid...

Jag är nu hemma hos Elin Strömberg och vi ska egentligen plugga till biologi provet vi har imorgon men jag låter Elin få en liten tjuvstart ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback