Det kanske kommer faila...

(Det kanske kommer faila så ni får inte se iaf det skulle bli så.. haha fett muppig jag låter!)
Jag brukar alltid bli uttråkad efter ett tag med att hålla på med blogg designer ganska fort men nu tycker jag faktiskt att det är kul! Det går som jag vill och jag har börjat fatta det mesta, känns sjukt att det går bra efter att ha försökt med det så många gånger tidigare, fast när jag hade er koll. Jag håller på att fixa lite i PS just nu men det går inte så bra, så jag kommer ingen vart så nu börjar jag tappa intresset igen. Men eftersom det har gått bra har jag kommit långt och den nya designen kommer nog komma upp snart, hoppas det i alla fall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback